El Papa Francesc ha demanat que en aquest mes de maig tota l’Església invoqui la intercessió de la Mare de Déu per la fi de la pandèmia i, de manera particular, ens convida a pregar pels més afectats. El 22 de maig a les 18.00 hores, des de Montserrat, tota l’Església pregarà unànimement pels voluntaris. El ciri que cremarà durant tot el dia davant la Santa Imatge de la Mare de Déu de Montserrat vol ser per a tots un signe lluminós de fraternitat i d’esperança.
La pregària serà retransmesa en directe per Internet pels canals de la Santa Seu, a Youtube i Facebook. Qui ho vulgui, pot venir presencialment a Montserrat (últimes places disponibles per a seguir el rosari des de l’atri de la Basílica).
Per a seguir el desenvolupament de la pregària, disposeu d’aquest llibret:
Última actualització: 21 maig 2021
Notes Relacionades
-
40è aniversari de la visita del Papa Joan Pau II a Montserrat
-
Setmana Santa 2023 per a tothom a Montserrat
-
Montserrat acull unes jornades sobre el valor de la transmissió oral de la literatura per a infants i joves i la seva funció cultural i social
-
Incidència en les llistes de correu electrònic de Montserrat