Scroll Top

Preguntes freqüents sobre les reserves

Quins dies cal reservar?

Us aconsellem que verifiqueu, per a cada ofici i dia en concret, si cal fer reserva prèvia. Ho podeu fer en accedir a la reserva, fixant-vos en com es mostra el dia en el calendari:

  • Dia on no cal fer reserva Si la data és dins un quadre de color gris indica que es tracta d’un dia on no cal fer reserva; podeu accedir directament..
  • Dia sense disponibilitat Si la data té una marca de color vermell vol dir que totes les reserves disponibles s’han exhaurit i per tant no es poden atendre noves peticions de reserva.
  • Cal fer reserva Si la data és dins d’un quadre de color negre, indica que s’aconsella fer la reserva i hi ha disponibilitat.

Per quina raó he de fer una reserva?

En la situació actual que demana garantir una distància entre persones i amb l’objectiu d’evitar les llargues cues i les aglomeracions tant habituals, si feu la vostra reserva tindreu un accés garantit a la missa conventual, a la Santa Imatge de la Mare de Montserrat i a la Salve i Virolai del migdia cantada per  l’Escolania. D’aquesta manera us estalviareu l’espera i podreu aprofitar més la vostra estada a Montserrat.

Les reserves es fan per estricte ordre de petició.

I, si no faig reserva, hi podré accedir igualment?

Si no disposeu de reserva anticipada, haureu de fer cua per tal de formalitzar la reserva en aquell mateix moment. Cal tenir present, però, que en dies de molta afluència hi ha una elevada probabilitat que s’arribi a l’aforament màxim i, per tant, no us sigui possible participar a la Missa Conventual ni a la pregària del migdia.

No podré venir. Com cancel·lo la meva reserva?

Indiqueu-nos el número de reserva i procedirem a la seva cancel·lació:

     

    Identificador de la reserva:
    podeu indicar més d'una reserva
    (una per línia)

    La reserva té algun cost?

    No. La reserva no té cap cost.

    Com es fa la reserva?

    He fet una reserva, però arribo tard. Hi podré accedir igualment?

    Us demanem que planifiqueu el vostre viatge per tal d’arribar amb temps suficient i ser puntuals. Si arribeu més tard de l’hora de la vostra reserva, és possible que la vostra plaça s’hagi assignat a un altra persona i calgui trobar una altra franja horària amb disponibilitat. En el cas de la Missa Conventual i de la pregària del migdia, no es permetrà l’accés un cop iniciada la cerimònia.

    Som un grup de N persones? Hem de fer reserva individual?

    No. Podeu fer una única reserva de fins a sis persones. Si sou més de sis persones i us interessa l’accés simultani, us recomanem que feu la reserva per telèfon 93 877 77 77 o contacteu directament, indicant que sou un grup i el nombre total de persones. Atendrem la vostra petició en funció de la disponibilitat de places.

    Un cop completada la reserva, què hauré de fer quan arribi a Montserrat.

    Si ens heu indicat una adreça de correu electrònic operativa, rebreu un missatge amb un codi QR que podeu presentar a l’accés a la Basílica o la Santa Imatge de la Mare de Déu. Us aconsellem que tingueu el codi imprès o, preferiblement, a la pantalla del telèfon mòbil per tal d’agilitzar l’accés.

    Si no ens heu facilitat una adreça de correu o aquesta no funciona correctament, haureu d’indicar el número de localització que rebreu en completar la vostra reserva o dir el vostre nom i cognom.

    Amb la reserva, puc escollir un seient?

    La reserva només és per a l’accés a la Basílica o al Cambril. No permet escollir un seient concret.

    Quin ús se’n farà de les dades que he facilitat per fer la reserva?

    Només us demanem les dades necessàries per a poder tramitar la reserva. Aquestes dades no s’utilitzaran amb cap altra finalitat i seran esborrades després de vèncer la data de la reserva.

    Tinc algun altre dubte. On puc demanar més informació

    Ens podeu trucar per telèfon al 93 877 77 77 o bé a través del formulari de contacte.