Els Oblats de Montserrat preparen una nova jornada de conferències a l’abadia dedicades a Tolstoi

Redacció 1 d'abril de 2026
Dimecres 1 d’abril de  2026.- Els Oblats Benedictins de Montserrat han organitzat una nova jornada de conferències, que enguany dedicaran a la figura de l’escriptor rus Lev Tolstoi, considerat un dels més grans escriptors de la literatura mundial.
 
Serà el proper dissabte 11 d’abril sota el nom “Lev Tolstoi, a partir de la seva crisi existencial” i estaran a càrrec de la Dra. Ester Busquets Alibés, professora de l’ISCREB i autora d’una tesi doctoral entorn de l’obra de Tolstoi. La ponent és  especialista en el pensament de Tolstoi, en el seu marc espiritual i en la reflexió que l’autor fa entorn de la mort, aspecte fonamental en la seva vida.
 
L'esdeveniment tindrà lloc a la Sala de la Façana del Monestir de Montserrat i s'estructurarà en tres conferències a través de les quals es viurà un camí que entrellaçarà la seva obra amb la seva espiritualitat:
 
  • 9:30 h - Tolstoi i l’obra “Confessió”
  • 12:15 h - Tolstoi i la mort
  • 16:00 h - El marc espiritual de Tolstoi
 
Per a totes aquelles persones interessades a assistir-hi, l’accés serà gratuït sota inscripció prèvia, i funcionarà amb modalitat de taquilla inversa per a qui vulgui col·laborar.
 
Les inscripcions es poden realitzar a través de la web dels Oblats Benedictins de Montserrat: https://oblatsmontserrat.cat/tolstoi/.
 
Etiquetes
General
Participació