La Pastoral Familiar del Santuari oferirà activitats familiars per Pasqua a les famílies que passen la Setmana Santa a l’abadia

Del 2 al 4 d’abril, l’Abadia de Montserrat acollirà diferents activitats destinades a infants, joves i famílies que passen la Pasqua a Montserrat, en una iniciativa organitzada per la Pastoral Familiar.

Redacció 2 de març de 2026
Dilluns, 2 de març de 2026.- Per a totes aquelles famílies que passin la Setmana Santa a l’Abadia de Montserrat, la Pastoral Familiar del Santuari ha organitzat diferents activitats destinades a infants, joves i les seves famílies per tal de viure aquest temps de joia en comunitat.
 
Concretament, la proposta consta d’activitats per a tots els membres de les famílies des del dia 2 d’abril, Dijous Sant, a la tarda,  fins al dia 4 d’abril, Dissabte Sant. Les activitats organitzades es complementen amb les celebracions litúrgiques pròpies de Pasqua a l’abadia per tal que es pugui assistir a totes les celebracions amb plenitud. Entre les diferents activitats proposades hi ha des de tallers i excursions a la natura per als més petits fins a conferències pensades per als adults.
 
D’aquesta manera, totes les persones participants podran gaudir de Montserrat en tota la seva globalitat al llarg dels dies que passin a l’abadia. És una manera de viure la Pasqua en comunitat i en un entorn familiar.
 
Per poder-hi participar caldrà inscriure’s prèviament a les activitats, que s’oferiran de manera gratuïta.
 
PROPERAMENT S'OBRIRAN LES INSCRIPCIONS

 
Etiquetes
General
Participació