Montserrat acompanya el Clúster de Seguretat contra Incendis en la seva assemblea general

Redacció 21 de febrer de 2025
Amb motiu del Mil·lenari de Montserrat i de la tasca que des de l’Abadia de Montserrat es fa en matèria de prevenció de riscos, el Clúster de Seguretat Contra Incendis ha convidat els representants de l’abadia a prendre part aquest passat divendres 21 de febrer en la seva assemblea anual.
 
En la invitació es remarca el paper de Montserrat “com a referent espiritual i cultural arrelat a la història de Catalunya, en un espai que ha sabut conjugar tradició i modernitat amb gran equilibri” amb especial menció al fet que “la seguretat és un aspecte essencial en un entorn tan dinàmic, on conviuen comunitat monàstica, fidels, visitants i múltiples activitats que requereixen una gestió rigorosa i adaptada a les necessitats”.
 
En aquest sentit, el director de seguretat de l’Abadia de Montserrat, Jesús Alcantarilla Díaz, ha sigut present en aquesta assemblea celebrada a Can Cortada, un castell del Patrimoni Artístic de Barcelona.
Etiquetes
General
Participació