

Array
(
[ID] => 1242
[actiu] => 1
[fecha] => 1676674800
[cicle] =>
[titol] => 18 febrer 2023 Dissabte VI (He 11, 1-17)
[entradeta] =>
[cos] => Aquests darrers dies, la lectura del llibre del Gènesi ens ha anat explicant, per mitjà de diferents històries, com comprendre l’home des de la fe. Avui, la lectura de la carta als cristians hebreus fa com un repàs, i recorda el significat que té cadascuna de les diferents històries que podem llegir en el primer llibre de la Bíblia. Cal, però, no oblidar la primera afirmació que fa el text d’avui: «creure és posseir anticipadament els béns que esperem, és conèixer per endavant allò que encara no veiem». I afegeix: «L’Escriptura ha guardat la bona memòria dels antics, perquè havien cregut». És una exhortació a llegir en la profunditat de la fe. És bo adonar-se d’allò que el text d’avui subratlla com a important i que és fruit de la fe. Per això abans de cada història que recorda hi ha aquesta frase: gràcies a la fe. ¿En la teva història personal per què pots dir: gràcies a la fe....?
Senyor, gràcies per tot el que has fet en mi.
[imatge] =>
)
Les cookies són importants per a tu, influeixen en la teva experiència de navegació, ens ajuden a protegir la teva privacitat i permeten realitzar les peticions que ens sol·licitis a través de la web. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per analitzar els nostres serveis i mostrar-te publicitat relacionada com les teves preferències en base a un perfil elaborat amb els teus hàbits de navegació. Pots "Acceptar" o "Rebutjar" aquelles cookies que no siguin tècniques, així com també configurar les teves preferències prement "Configurar Cookies". Per a més informació, consulta la nostra Política de Cookies.