

Els cristians no sols sentim una exigència més profunda de ser honrats i de treballar per la justícia i la prosperitat de tothom, sinó també una invitació a no defallir en l’esperança. Tindrem tot el proper Advent per meditar-ho i posar-ho en pràctica. Confiança en nosaltres mateixos, confiança sobretot en Déu, confiança també que, si “el mal ho contamina tot”, on hi ha un cristià conscient i responsable sap ofegar el mal a través de l’abundància del bé.
P. Bernabé Dalmau, monjo de Montserrat
Array
(
[ID] => 87
[actiu] => 1
[fecha] => 1637190000
[cicle] =>
[titol] => Ofegar el mal amb l'abundància del bé
[entradeta] =>
[cos] => Els cristians no sols sentim una exigència més profunda de ser honrats i de treballar per la justícia i la prosperitat de tothom, sinó també una invitació a no defallir en l’esperança. Tindrem tot el proper Advent per meditar-ho i posar-ho en pràctica. Confiança en nosaltres mateixos, confiança sobretot en Déu, confiança també que, si “el mal ho contamina tot”, on hi ha un cristià conscient i responsable sap ofegar el mal a través de l’abundància del bé.
P. Bernabé Dalmau, monjo de Montserrat

[imatge] => https://abadiamontserrat.cat/wp-content/uploads/2021/11/Arc-Sant-Martí-2-scaled.jpg
)
Les cookies són importants per a tu, influeixen en la teva experiència de navegació, ens ajuden a protegir la teva privacitat i permeten realitzar les peticions que ens sol·licitis a través de la web. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per analitzar els nostres serveis i mostrar-te publicitat relacionada com les teves preferències en base a un perfil elaborat amb els teus hàbits de navegació. Pots "Acceptar" o "Rebutjar" aquelles cookies que no siguin tècniques, així com també configurar les teves preferències prement "Configurar Cookies". Per a més informació, consulta la nostra Política de Cookies.